Uwaga Pacjenci

 

UWAGA  PACJENCIE !

Uprzejmie informujemy wszystkich pacjentów, którzy zadeklarowali chęć zaszczepienia się przeciw COVID-19 w naszej przychodni, że wszystkie terminy rejestracji do dnia 31 marca 2021r. zostały zajęte i nie mamy możliwości rejestracji na dalsze terminy.

Pacjenci, którzy nie otrzymali potwierdzenia sms lub telefonem terminu szczepienia, proszeni są o oczekiwanie na kontakt ze strony przychodni w późniejszym terminie lub podjęcie próby zgłoszenia się w innych Punktach Szczepień poprzez infolinię Narodowego Programu Szczepień: 989 lub wysyłając sms o treści Szczepimysie na nr tel. 664 908 556.

                                                                                                                                                                                                     27.01.2021r.

__________________________________________________________________________________________________________

 

                                                                             Informacja dla Pacjentów

Informujemy, że Centrum Medyczne „Nad Brdą” od dnia 25 stycznia będzie realizować szczepienia przeciw COVID-19 w ramach Narodowego Programu Szczepień.

Zapisy pacjentów przyjmowane są:

  • drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • poprzez wrzucenie kartki do skrzynki znajdującej się przy Rejestracji (pok. 151 )
  • telefonicznie 52/518 34 70 w godz. 8.00 – 13.00

Należy podać swoje imię i nazwisko, PESEL oraz telefon kontaktowy.

O terminie szczepień będziemy informować za pomocą wiadomości sms najpóźniej na 1 dzień przed planowanym szczepieniem lub telefonicznie (dla pacjentów nie potrafiących odebrać wiadomości sms).

Szczepienia będą realizowane w poszczególnych grupach w kolejności zgłoszenia. 

                                                                                                                                                                                                 18.01.2021r.

 

                                                                                                        UWAGA !!!

Z  DNIEM  22.01.2021R.  DO  ODWOŁANIA  WSTRZYMUJEMY  ZAPISY  NA  SZCZEPIENIE  PRZECIW  COVID-19  Z  POWODU WYCZERPANIA  MIEJSC  NA  LISTACH  WEWNĘTRZNYCH  PRZYCHODNI.

                                                                                                                                                                                                   22.01.2021r.

 

 

__________________________________________________________________________________________________________

 

UWAGA PACJENCI !!!

W związku z ogłoszeniem epidemii KORONAWIRUSACOVID-19 / SARS-CoV-2 od dnia 26.03.2020 zostają wprowadzone nadzwyczajne rozwiązania dotyczące przyjęć Pacjentów :

  • REJESTRACJA PACJENTÓW TYLKO TELEFONICZNA
  • PACJENTOM UDZIELANE BĘDĄ TELEPORADY W GODZINACH PRACY PRZYCHODNI
  • W SYTUACJI, KIEDY JEST TO NIEZBĘDNE PACJENT ZOSTANIE UMÓWIONY NA WYZNACZONĄ GODZINĘ DO LEKARZA
  • NIE NALEŻY ZGŁASZAĆ SIĘ PO RECEPTY OSOBIŚCIE - PROŚBĘ O PRZEPISANIE LEKÓW DO KONTYNUACJI LECZENIA NALEŻY ZGŁOSIĆ: DROGĄ E-MAILOWĄ (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) , WRZUCIĆ DO SKRZYNKI ZNAJDUJĄCEJ SIĘ PRZY WEJŚCIU LUB ZGŁOSIĆ TELEFONICZNIE

Ze względu na Państwa bezpieczeństwo zwracamy się z prośbą o zastosowanie się do zaleceń !

Pacjenci zarejestrowani na terminy do lekarzy specjalistów proszeni są o uprzedni kontakt telefoniczny w celu rejestracji na wizytę lub uzyskania teleporady.

Lekarze  POZ, Lekarze Specjaliści , Lekarze Stomatolodzy oraz Zakład Rehabilitacji będą pracowały z zachowaniem środków bezpieczeństwa epidemicznego.

__________________________________________________________________________________________________________

INSTRUKCJE  DLA  PACJENTA.

(zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 sierpnia 2020r.)                                       

                                                                        1.

WARUNKI UDZIELANIA TELEPORADY  W NZOZ CENTRUM MEDYCZNE „NAD BRDĄ”

     1. Świadczeniodawca udziela teleporad telefonicznie.
     2. Chęć uzyskania teleporady od lekarza POZ zgłasza pacjent w rejestracji:
        - Poradnia Ogólna - 52 518-34-64
        - Poradnia Dziecięca - 52 518-52-62.
     3. Pracownik Rejestracji udziela informacji o terminie , w którym odbędzie się teleporada.
     4. O godzinie wskazanej przez Rejestrację:
        - Poradnia Ogólna – pacjent dzwoni do gabinetu lekarskiego wskazanego przez pracownika Rejestracji (52/ 518-17-52, 518-52-95)
        - Poradnia Dziecięca – lekarz pediatra dzwoni do osoby zgłaszającej potrzebę uzyskania teleporady.
     5. Przed udzieleniem teleporady lekarz potwierdza tożsamość pacjenta.
     6. W przypadku, gdy pacjent nie może dodzwonić się o wskazanej godzinie – należy poczekać na telefon od lekarza.
     7. W przypadku, gdy lekarz nie może dodzwonić się do pacjenta – ponawia próbę 3x w odstępie co najmniej 5 minut.
     8. W czasie teleporady lekarz podejmuje decyzję o ewentualnej konieczności osobistej wizyty pacjenta w Przychodni lub wizyty domowej i umawia pacjenta na konkretny  termin, uwzględniając przy tym wolę pacjenta.
     9. Lekarz odnotowuje w dokumentacji medycznej fakt udzielenia teleporady.
   10. Poza godzinami pracy przychodni teleporadę można uzyskać korzystając ze strony: https://pacjent.gov.pl/ewizyta.                                                                                 

                                                                                                                              2.

INSTRUKCJA O SPOSOBIE REALIZACJI E-RECEPTY.

  1. Pacjent otrzymuje czterocyfrowy kod do realizacji e-recepty.
  2. Podczas realizacji e-recepty w aptece, należy podać kod wraz z numerem PESEL.
  3. W przypadku otrzymania e-recepty na określony czas, np. leki, które na stałe zażywa, kolejne leki z tej recepty mogą być kupowane tylko w aptece, w której kupił     pierwsze opakowanie leku.
  4. Pacjent może kupować kolejne opakowania leku po podaniu czterocyfrowego kodu do realizacji recepty, który otrzymał podczas pierwszej wizyty w Przychodni.

                                                                                                        3.

INSTRUKCJA O SPOSOBIE REALIZACJI E-SKIEROWANIA.

  1. Pacjent podczas rejestracji w wybranej przez siebie poradni specjalistycznej podaje kod, który otrzymał od lekarza wystawiającego skierowanie oraz PESEL.
  2. W przypadku podmiotów medycznych, które nie korzystają jeszcze z systemu e-skierowań, pacjent otrzymuje skierowanie z kodem w wersji papierowej i podaje dane zgodnie z prośbą osoby rejestrującej.

                                                                                                         4.

INSTRUKCJA O SPOSOBIE REALIZACJI E-ZLECENIA NA WYROBY MEDYCZNE.

  1. Aby otrzymać zapotrzebowanie na wyroby medyczne pacjent kontaktuje się z rejestracją przychodni.
  2. Lekarz weryfikuje zapotrzebowanie podczas rozmowy telefonicznej z pacjentrm i wystawia wniosek na zapotrzebowanie w wyroby medyczne, który weryfikowany jest przez NFZ
  3. Pacjent otrzymuje cyfrowy kod lub wydruk papierowy zlecenia na wyroby medyczne.
  4. Zlecenie można zrealizować w Aptece lub Sklepie Medycznym.

                                                                                                         5.

INSTRUKCJA O SPOSOBIE REALIZACJI ZLECENIA BADAŃ DODATKOWYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI LABORATORYJNYCH LUB OBRAZOWYCH.

Informacje o sposobie realizacji zlecenia Pacjent otrzymuje z odpowiednich zakładek na naszej stronie internetowej (www.cm-nadbrda.pl) lub od pracownika rejestracji.

                                                                                                          6.

INSTRUKCJA O MOŻLIWOŚCI ZAŁOŻENIA PRZEZ PACJENTA INTERNETOWEGO KONTA PACJENTA.

  1. Pacjent wyszukuje w przeglądarce Internetowe Konto Pacjenta (strona www.pacjent.gov.pl)
  2. Wybiera: zaloguj się na IKP.
  3. Wybiera sposób logowania-Profil Zaufany lub e-dowód.
  4. Wpisuje login i hasło.
  5. Po zalogowaniu się do IKP - pacjent edytuje dane kontaktowe, wpisując nr telefonu, na który chce otrzymywać kody e-recept i e-skierowań.