UWAGA PACJENCIE !
Uprzejmie informujemy wszystkich pacjentów, którzy zadeklarowali chęć zaszczepienia się przeciw COVID-19 w naszej przychodni, że wszystkie terminy rejestracji do dnia 31 marca 2021r. zostały zajęte i nie mamy możliwości rejestracji na dalsze terminy.
Pacjenci, którzy nie otrzymali potwierdzenia sms lub telefonem terminu szczepienia, proszeni są o oczekiwanie na kontakt ze strony przychodni w późniejszym terminie lub podjęcie próby zgłoszenia się w innych Punktach Szczepień poprzez infolinię Narodowego Programu Szczepień: 989 lub wysyłając sms o treści Szczepimysie na nr tel. 664 908 556.
27.01.2021r.
__________________________________________________________________________________________________________
Informacja dla Pacjentów
Informujemy, że Centrum Medyczne „Nad Brdą” od dnia 25 stycznia będzie realizować szczepienia przeciw COVID-19 w ramach Narodowego Programu Szczepień.
Zapisy pacjentów przyjmowane są:
- drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- poprzez wrzucenie kartki do skrzynki znajdującej się przy Rejestracji (pok. 151 )
- telefonicznie 52/518 34 70 w godz. 8.00 – 13.00
Należy podać swoje imię i nazwisko, PESEL oraz telefon kontaktowy.
O terminie szczepień będziemy informować za pomocą wiadomości sms najpóźniej na 1 dzień przed planowanym szczepieniem lub telefonicznie (dla pacjentów nie potrafiących odebrać wiadomości sms).
Szczepienia będą realizowane w poszczególnych grupach w kolejności zgłoszenia.
18.01.2021r.
UWAGA !!!
Z DNIEM 22.01.2021R. DO ODWOŁANIA WSTRZYMUJEMY ZAPISY NA SZCZEPIENIE PRZECIW COVID-19 Z POWODU WYCZERPANIA MIEJSC NA LISTACH WEWNĘTRZNYCH PRZYCHODNI.
22.01.2021r.
__________________________________________________________________________________________________________
UWAGA PACJENCI !!!
W związku z ogłoszeniem epidemii KORONAWIRUSACOVID-19 / SARS-CoV-2 od dnia 26.03.2020 zostają wprowadzone nadzwyczajne rozwiązania dotyczące przyjęć Pacjentów :
- REJESTRACJA PACJENTÓW TYLKO TELEFONICZNA
- PACJENTOM UDZIELANE BĘDĄ TELEPORADY W GODZINACH PRACY PRZYCHODNI
- W SYTUACJI, KIEDY JEST TO NIEZBĘDNE PACJENT ZOSTANIE UMÓWIONY NA WYZNACZONĄ GODZINĘ DO LEKARZA
- NIE NALEŻY ZGŁASZAĆ SIĘ PO RECEPTY OSOBIŚCIE - PROŚBĘ O PRZEPISANIE LEKÓW DO KONTYNUACJI LECZENIA NALEŻY ZGŁOSIĆ: DROGĄ E-MAILOWĄ (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) , WRZUCIĆ DO SKRZYNKI ZNAJDUJĄCEJ SIĘ PRZY WEJŚCIU LUB ZGŁOSIĆ TELEFONICZNIE
Ze względu na Państwa bezpieczeństwo zwracamy się z prośbą o zastosowanie się do zaleceń !
Pacjenci zarejestrowani na terminy do lekarzy specjalistów proszeni są o uprzedni kontakt telefoniczny w celu rejestracji na wizytę lub uzyskania teleporady.
Lekarze POZ, Lekarze Specjaliści , Lekarze Stomatolodzy oraz Zakład Rehabilitacji będą pracowały z zachowaniem środków bezpieczeństwa epidemicznego.
__________________________________________________________________________________________________________
INSTRUKCJE DLA PACJENTA.
(zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 sierpnia 2020r.)
1.
WARUNKI UDZIELANIA TELEPORADY W NZOZ CENTRUM MEDYCZNE „NAD BRDĄ”
1. Świadczeniodawca udziela teleporad telefonicznie.
2. Chęć uzyskania teleporady od lekarza POZ zgłasza pacjent w rejestracji:
- Poradnia Ogólna - 52 518-34-64
- Poradnia Dziecięca - 52 518-52-62.
3. Pracownik Rejestracji udziela informacji o terminie , w którym odbędzie się teleporada.
4. O godzinie wskazanej przez Rejestrację:
- Poradnia Ogólna – pacjent dzwoni do gabinetu lekarskiego wskazanego przez pracownika Rejestracji (52/ 518-17-52, 518-52-95)
- Poradnia Dziecięca – lekarz pediatra dzwoni do osoby zgłaszającej potrzebę uzyskania teleporady.
5. Przed udzieleniem teleporady lekarz potwierdza tożsamość pacjenta.
6. W przypadku, gdy pacjent nie może dodzwonić się o wskazanej godzinie – należy poczekać na telefon od lekarza.
7. W przypadku, gdy lekarz nie może dodzwonić się do pacjenta – ponawia próbę 3x w odstępie co najmniej 5 minut.
8. W czasie teleporady lekarz podejmuje decyzję o ewentualnej konieczności osobistej wizyty pacjenta w Przychodni lub wizyty domowej i umawia pacjenta na konkretny termin, uwzględniając przy tym wolę pacjenta.
9. Lekarz odnotowuje w dokumentacji medycznej fakt udzielenia teleporady.
10. Poza godzinami pracy przychodni teleporadę można uzyskać korzystając ze strony: https://pacjent.gov.pl/ewizyta.
2.
INSTRUKCJA O SPOSOBIE REALIZACJI E-RECEPTY.
- Pacjent otrzymuje czterocyfrowy kod do realizacji e-recepty.
- Podczas realizacji e-recepty w aptece, należy podać kod wraz z numerem PESEL.
- W przypadku otrzymania e-recepty na określony czas, np. leki, które na stałe zażywa, kolejne leki z tej recepty mogą być kupowane tylko w aptece, w której kupił pierwsze opakowanie leku.
- Pacjent może kupować kolejne opakowania leku po podaniu czterocyfrowego kodu do realizacji recepty, który otrzymał podczas pierwszej wizyty w Przychodni.
3.
INSTRUKCJA O SPOSOBIE REALIZACJI E-SKIEROWANIA.
- Pacjent podczas rejestracji w wybranej przez siebie poradni specjalistycznej podaje kod, który otrzymał od lekarza wystawiającego skierowanie oraz PESEL.
- W przypadku podmiotów medycznych, które nie korzystają jeszcze z systemu e-skierowań, pacjent otrzymuje skierowanie z kodem w wersji papierowej i podaje dane zgodnie z prośbą osoby rejestrującej.
4.
INSTRUKCJA O SPOSOBIE REALIZACJI E-ZLECENIA NA WYROBY MEDYCZNE.
- Aby otrzymać zapotrzebowanie na wyroby medyczne pacjent kontaktuje się z rejestracją przychodni.
- Lekarz weryfikuje zapotrzebowanie podczas rozmowy telefonicznej z pacjentrm i wystawia wniosek na zapotrzebowanie w wyroby medyczne, który weryfikowany jest przez NFZ
- Pacjent otrzymuje cyfrowy kod lub wydruk papierowy zlecenia na wyroby medyczne.
- Zlecenie można zrealizować w Aptece lub Sklepie Medycznym.
5.
INSTRUKCJA O SPOSOBIE REALIZACJI ZLECENIA BADAŃ DODATKOWYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI LABORATORYJNYCH LUB OBRAZOWYCH.
Informacje o sposobie realizacji zlecenia Pacjent otrzymuje z odpowiednich zakładek na naszej stronie internetowej (www.cm-nadbrda.pl) lub od pracownika rejestracji.
6.
INSTRUKCJA O MOŻLIWOŚCI ZAŁOŻENIA PRZEZ PACJENTA INTERNETOWEGO KONTA PACJENTA.
- Pacjent wyszukuje w przeglądarce Internetowe Konto Pacjenta (strona www.pacjent.gov.pl)
- Wybiera: zaloguj się na IKP.
- Wybiera sposób logowania-Profil Zaufany lub e-dowód.
- Wpisuje login i hasło.
- Po zalogowaniu się do IKP - pacjent edytuje dane kontaktowe, wpisując nr telefonu, na który chce otrzymywać kody e-recept i e-skierowań.